Dashboard | +Follow
Puteri Isya
Jom Tempah Animated Banner ! :)
Saturday, 14 January 2012 • 06:11 • 0 comments

Hai korang !
Apa khabar ? dah lama Isya tak hapdet kan ?? 
hehe .. -,-

Ok .. balik semula ke title !
 Nampak tajuk tuh ??
Tak nampak ?? kesian .. :P

Korang nak tempah Animated Banner tak ?
Animated Banner tuh cam kat bawah nih lerr :

Photobucket
*Kakak Buat :P


Nak tak ?? Cantik kan ?? hehe
Kalau nak ,, Ikut cara bawah ini :

1. Kalau nak tempah ,anda anda semua boleh lah inbox or bagitau kat SINI , SINI

 Ini jenis jenis banner serta harga:

 Animated : RM5
Statik: RM3
 Simple (tulisan and background shj): RM3
 Tambah item :
1 item :RM1


Contohnyerr , kalau macam Isya punya , harga dia RM7 , sebab Isya
ada tambah item sikit .. hehehe

Isya tahu korang memang malas nak Bank In kan ?? so , kitaorang amik bayaran melalui Topup Maxis k !

*Sebenarnya yang buat tuh kakak saya ,, so , kalau nak tahu lebih lanjut , tanya dia k !
*sbnr nyer isya pun ley buat but x brape cntk cm akak isya wt tu... hehe :P

btw , ini blog akak Isya --> SINI

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi. Welcome to my blog. My name is Isya. Do follow my blog k! Thankyou :)





Navigation

« Go back to entries
« Look her profile


Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Puteri Zelyn
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google